Onze diensten

Administratief beheer

 

  • Beheer van het ledenregister
  • Digitale archivering van de VvE-administratie via softwarepakket Twinq
  • Organisatie en begeleiding van de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering
  • Verslaglegging en opvolging van genomen besluiten
  • Bewaking van termijnen (bijv. contractverlengingen of verzekeringen)
  • Verzending van brieven, e-mails en uitnodigingen namens de VvE

Financieel beheer

  • Het voeren en inzichtelijk maken van een actuele en sluitende grootboekadministratie;
  • Opstellen van begrotingen en financiële overzichten
  • Inning van maandelijkse VvE-bijdragen (inclusief betalingsherinneringen)
  • Opstellen van het financieel jaarverslag met toelichting voor de ALV
  • Betalen van facturen aan leveranciers en dienstverleners
  • Verzorgen van het betalingsverkeer voor de VvE
  • Ondersteuning bij het openen of beheren van bankrekeningen op naam van de VvE

Technisch beheer

  • Jaarlijkse (financiële) actualisatie van het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOB)
  • Jaarlijkse technische schouw op basis van de MJOP om planmatig onderhoud af te stemmen op de feitelijke situatie
  • Jaarlijkse actualisatie van het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOP)
  • Coördinatie van dagelijks en planmatig onderhoud
  • Afhandeling van storingen en calamiteiten (ook buiten kantooruren)
  • Contact met aannemers en leveranciers voor het plannen en afstemmen van werkzaamheden
  • Opvragen, beoordelen en vergelijken van offertes voor onderhoudswerkzaamheden
  • Begeleiding van onderhoudstrajecten en communicatie met uitvoerende partijen
  • Afhandeling van schadeclaims bij verzekeraars namens de VvE

Extra services
(in overleg of op aanvraag)

  • Begeleiding bij verduurzamingsprojecten (bijv. isolatie, zonnepanelen, subsidies)
  • Herstructurering of oprichting van een nieuwe VvE
  • Advisering bij geschillen of juridische vraagstukken (in samenwerking met juristen)
  • Digitale ledenportalen of documentbeheer op maat
  • Begeleiding bij splitsingswijzigingen of statutenaanpassingen
  • Quickscans van bestaande VvE’s (beheeranalyse of financieel inzicht)

Contact

Contact informatie

 

Adres:
Marten Meesweg 25G
3068 AV  Rotterdam

 

 

Bereikbaar:
Tel. +31 (0)85 7990607
E-mail: info@dea-vgm.nl

ma t/m do van 9:30 – 12:00
& 13:00 - 15:30

vr van 09:30 – 12:30 uur